DSC00291.jpg

GROEPSLESSEN

Bij Your Gym Santpoort worden verschillende groeplessen aangeboden. Laat jij je uitdagen?

Trek je op aan de groep! En kom de leuke lessen ervaren!

Het aanbod.

Workout of the Day

Iedere dag wordt er een nieuwe uitdagende workout aangeboden. Vraag de trainer wat de training inhoudt.

 

Goodmorning Workout

Deze groepslessen worden dinsdag t/m vrijdag om 09:00 en 10:00 georganiseerd. De groepsles bestaat uit een rustige warm-up, grondoefeningen, oefeningen met elastiek/dumbbells/gewichtbal. Het gehele lichaam wordt sportief geprikkeld. (leeftijd 40-65+)

 

METCON

Dit staat voor een Metabolische Conditie training. Deze groepsles daagt je uit om het maximale uit jezelf te halen. Je kan elke training weer andere oefeningen verwachten. Een echte boost voor de conditie!

 

HIGH Intensity Class

Een groepsles op hoge intensiteit. Deze full body workout met veel variërende oefeningen haalt het maximale uit je.

 

CLUKS Experience

Coördinatie, Lenigheid, Uithoudinsvermogen, Kracht en Snelheid. Elke week ligt het aandachtspunt op een andere pijler van de CLUKS. Ervaar deze uitdagende en leuke groepsles.

 

Ultimate Body Challenge

Super-sets, Giants-sets, AMRAMP, TABATA, Negative, PYRAMID, Every minute on the minute. Allerlei krachtige trainingsmethodes die afwisseld worden aangeboden in een intense workout.

 

Q&Atletic

Je kan het altijd aan ons vragen maar deze twee uur zijn er speciaal voor ingericht. Wat wil jij trainen? De trainer maakt, op dat moment, een training op maat! Een unieke mogelijkheid, maak gebruik van onze expertise!

 

Fundamentals

Onder deze groepsles ga je de techniek doornemen van alle essentiële fitnessoefeningen. Elke week worden er andere oefeningen uitgelicht. Na het "blok" techniek wordt er nog geknald met een leuke workout. Zo ga je voldaan weer naar huis.

 

HIIT Training

High intensity interval training. De intensiteit van deze training ligt hoog. Bij aanvang van deze training wordt er ook eerst technisch gestart. Er wordt bijvoorbeeld ingegaan op onderrug stabiliteit tijdens een training. Dit wordt daarna direct toegepast in een workout waar alle grote spiergroepen worden afgewerkt.